Filtros de búsqueda
Filtros de búsqueda

Oferta de empleo

Zika AIRS Project Front Desk Administrative Assistant

Esta oferta ha expirado

ABT ASSOCIATES INC. Trabajo en República Dominicana con www.tecoloco.com.do. Las mejores ofertas de trabajo y ofertas de empleo en Administrativo en República Dominicana.


Detalle de la oferta

detalle de la oferta

ABT ASSOCIATES INC
http://www.abtassociates.com/ Abt Associates is a mission-driven, global leader in research, evaluation and program implementation in the fields of health, social and environmental policy, and international development. Known for its rigorous approach to solving complex challenges, Abt Associates is regularly ranked as one of the top 20 global research firms and one of the top 40 international development innovators. The company has multiple offices in the U.S. and program offices in more than 40 countries.
NOMBRE DE LA OFERTA
Zika AIRS Project Front Desk Administrative Assistant Área de la empresa:Consultoria Asesoria
Cargo solicitado:Asistente Administrativo
Puestos vacantes:1
Tipo de contratación:Tiempo completo
Nivel de experiencia:de tres a cinco años
Salario máximo (USD):
Salario mínimo (USD):
Vehículo:Indiferente
País:República Dominicana
Departamento:Santo Domingo
Experiencias

EXPERIENCIA(S) REQUERIDA(S)

Asistente Administrativo Requerido
Idiomas

IDIOMAS

Inglés
Requerido
Nivel:
Avanzado


Descripción

DESCRIPCION DE LA OFERTA

Under the supervision of the F&A Manager, the Office Assistant / Front Desk-Administrative Assistant provides a wide range of administrative and logistical support to the AIRS 2 Project Office in Santo Domingo, DR.

Specific duties and responsibilities include the following:
• Perform general clerical duties, to include but not be limited to photocopying, scanning, filing, and mailing.
• Provide office administrative support including organization and facilitation for internal meetings, drafting agendas, and taking minutes;
• Maintain hard copy and electronic versions of a project archive, including contract and subcontract documents, client approvals, consultant documents, travel files, procurement files, project deliverables, project reports , and minutes of meetings.
• Manage and document correspondences between project offices, the home office, the client, other partners, and stakeholders.
• Answer incoming telephone calls, take complete and accurate messages for people who are not available, and ensure they receive the messages.
• Greet, advice, and escort guests.
• Purchase, store and distribute office supplies.
• Ensure timely settlement of office bills.
• Petty cash management
• Make logistical arrangements for project staff traveling outside their region or for international visitors.

Qualification requirements include the following:
• Prior experience in office administration (3 years minimum)
• Knowledge and experience with Windows, Word, Excel, PowerPoint, and other data processing
• Excellent inter-personal communication skills and excellent organization skills.
• Preference for candidates who have experience that relates to USAID-funded projects or other international development experience.
• Fluency in English. ( It will be tested)

If you are interested, please send your CV to xxxx.xxxxx.xxx, until March 16, 2017, to 2:00 pm.

TRABAJOS EN ABT ASSOCIATES INC

ofertas de trabajo, oportunidades de empleo

Total de ofertas activas: 0

ofertas relacionadas

ofertas de trabajo, oportunidades de empleo

Total de ofertas activas: 3

CHIEF EXECUTIVE OFFICER FOR COSTA RICA Costa Rica San José PWC COSTA RICA: Nuestro Cliente, Grupo Empresarial - multinacional de capital costarricense, requiere contratar un líder destacado para desempeñar la posición de: Posición a desempeñarse en Costa Rica OBJE... Fecha fin
12/11/2017
Ver oferta Agregar como favorito

GERENTE PLANIFICACIÓN ESTRATÉGICA MÉXICO México Otro Habilidades: - Monitorear permanentemente las necesidades y demandas de los clientes - Desarrollar metas, objetivos y políticas, estrategias, tácticas y planes de corto plazo para asegurarse el crecimiento re... Fecha fin
05/11/2017
Ver oferta Agregar como favorito

Asistente Administrativo República Dominicana Santiago La posición del Asistente Administrativo ZN es dar asistencia en la gestión administrativa de la oficina ZN, Llevar y organizar todos los procesos administrativos de la división. Fecha fin
25/10/2017
Ver oferta Agregar como favorito

Registrar tu curriculum en www.tecoloco.com.do es gratis. Encuentra tu próximo trabajo como Zika AIRS Project Front Desk Administrative Assistant hoy.

caja de búsqueda de trabajo


Descarga nuestra app, disponible en:

© Tecoloco.com 2013 Todos los Derechos Reservados

Inicio Búsqueda de Empleos Contáctanos Rss Feed Quienes Somos Preguntas Registro Candidatos Mapa del Sitio Ingreso Candidatos Sugerencias Directorios de Empresas

Descarga nuestra app, disponible en: