Área de la Empresa | Servicios Varios |
Cargo Solicitado | Agente de Soporte |
Puestos Vacantes | 150 |
Tipo de Contratación | Tiempo completo |
Nivel de Experiencia | Sin experiencia |
Salario máximo (USD) | |
Salario minimo (USD) | |
Vehículo | Indiferente |
País | República Dominicana |
Departamento | Santo Domingo |
- Responsible for answering incoming emails and offering troubleshooting links/guides/directions on SAMSUNG specific products
- Will acquire and retain multiple product range knowledge
- Must be able to adhere to an assigned work schedule, must be dependable and punctual
- Must be able to prioritize work, manage time effectively and work successfully in a fast paced, multi- faceted environment
- Provide quality customer service while demonstrating the ability to effectively troubleshoot and resolve advanced technical inquiries
Cualquier Cargo (Opcional) |
Cualquier Área de Estudios (Opcional) |
Cualquier Nivel de Estudios |
Cualquier Área de Estudios Requerido |
Estudiante Universitario (1er Año) |
Completa Requerido |
Inglés Requerido |
Avanzado |
Por favor, ingresa tu correo electrónico
Por favor, ingresa un correo electrónico válido